Inschrijven, opzeggen en ruilen

||Inschrijven, opzeggen en ruilen
Inschrijven, opzeggen en ruilen 2020-01-16T14:49:47+01:00
OFFERTE OP MAAT

Rondleiding en inschrijven

Voordat je kiest welke opvang het beste past, is het fijn om alvast de sfeer te proeven op locatie. Dat kan bij ons! Wij nemen graag de tijd, zodat je je wensen met ons kunt delen. En wij vertellen ook graag over onze opvang. Omdat we hier enthousiast over zijn. Je bent van harte welkom!

Kik hier om een rondleiding aan te vragen.

Je kunt je kind bij ons inschrijven via het inschrijfformulier op onze website. Onze medewerkers van de afdeling Klantcontact nemen contact op. Zodra we het getekende opvangcontract retour hebben ontvangen is de plaatsing definitief.

Opzeggen
Wilt u de opvang beëindigen, dan verzoeken wij u dat schriftelijk (per brief of mail via klantcontact@blosse.nl) te doen. Houdt u rekening met een opzegtermijn van één maand. De plaatsing kan worden opgezegd op elke willekeurige dag van de maand.

Service-uren of een extra dag opvang
Het kan natuurlijk voorkomen dat u op een andere dag dan de vaste dagen opvang nodig heeft. U kunt dan service-urne inzetten of een extra dag opvang aanvragen. Meer informatie vindt u onderaan deze pagina.

Download hier meer informatie over onze ruilservice