Plaatsing/opzegging/ruilen

||Plaatsing/opzegging/ruilen
Plaatsing/opzegging/ruilen 2019-09-19T13:00:12+01:00
OFFERTE OP MAAT

Wij geven u graag een rondleiding op onze locaties zodat u met eigen ogen onze opvang kunt zien en kunt kennismaken met onze medewerkers.

U kunt uw kind bij ons inschrijven via het inschrijfformulier op onze website.

Onze medewerkers van de afdeling Klantcontact nemen contact met u op. Vervolgens stellen wij voor u een offerte op. Als u ons laat weten dat u akkoord gaat met de offerte, sturen wij de plaatsingsovereenkomst toe. Zodra we de getekende plaatsingsovereenkomst van u retour hebben ontvangen is de plaatsing definitief.

Opzeggen
Wilt u de opvang beëindigen, dan verzoeken wij u dat schriftelijk (per brief of mail via klantcontact@blosse.nl) te doen. Houdt u rekening met een opzegtermijn van één maand. De plaatsing kan worden opgezegd op elke willekeurige dag van de maand.

Ruilen
Het kan natuurlijk voorkomen dat u op een andere dag dan de vaste dagen opvang nodig heeft. U kunt dan een extra opvangdag aanvragen. Ook is het mogelijk om een dag dat uw kind geen gebruik heeft kunnen maken van de opvang te ruilen voor een andere dag. Ruilen kan alleen als het aantal kinderen op de groep het toelaat.

Download hier meer informatie over ruilen en extra opvang op de kinderdagopvang

Download hier meer informatie over ruilen en extra opvang op de BSO

Download hier meer informatie de Blosse app voor ouders