Plaatsing/opzegging/ruilen

||Plaatsing/opzegging/ruilen
Plaatsing/opzegging/ruilen 2018-08-31T12:53:39+00:00
OFFERTE OP MAAT

U kunt uw kind bij ons inschrijven via het inschrijfformulier op onze website.

Onze medewerkers van de afdeling Klantcontact nemen contact met u op. Wij geven u graag een rondleiding op onze locaties zodat u met eigen ogen onze opvang kunt zien en kunt kennismaken met onze medewerkers. Vervolgens stellen wij voor u een offerte op maat op. Als u ons laat weten dat u akkoord gaat met de offerte, sturen wij per post de plaatsingsovereenkomst toe. Zodra we de getekende plaatsingsovereenkomst van u retour hebben ontvangen is de plaatsing definitief.

Opzeggen
Wilt u de opvang beëindigen, dan verzoeken wij u dat schriftelijk (per brief of mail via klantcontact@blosse.nl) te doen. Houdt u rekening met een opzegtermijn van één maand. De plaatsing kan worden opgezegd op elke willekeurige dag van de maand.

Ruilen
Het kan natuurlijk voorkomen dat u op een andere dag dan de vaste dagen opvang nodig heeft. U kunt dan een extra opvangdag aanvragen. Ook is het mogelijk om een dag dat uw kind geen gebruik heeft kunnen maken van de opvang te ruilen voor een andere dag. Ruilen kan alleen als het aantal kinderen op de groep het toelaat. Meer informatie hierover vindt u in onze flyers onderaan deze pagina*.

* Voor de vestigingen in Limmen, Heiloo en Groet gelden andere voorwaarden. 

Download hier meer informatie over ruilen en extra opvang op het kinderdagverblijf

Download hier meer informatie over ruilen en extra opvang op de peuterspeelzaal

Download hier meer informatie over ruilen en extra opvang op de BSO